שאלות ותשובות

ברוכים הבאים לעמוד השאלות ותשובות של HELLO BIRDY. כאן תוכלו למצוא מידע על שירותינו, פתרונות ויכולות בתחום המיקור החוץ והקמת מוקדי שירות לקוחות. אנו מציעים פתרונות תקשוב מתקדמים, איתור, הכשרה וניהול כוח אדם, הטמעת מערכות טכנולוגיות ושיפור ביצועים.

HELLO BIRDY היא חברת מיקור חוץ המתמחה בהקמת מוקדי שירות לקוחות, ניתוח ושיפור ביצועים, פתרונות תקשוב מתקדמים, איתור, הכשרה וניהול כוח אדם, והטמעת מערכות טכנולוגיות.

אנו מספקים שירותים מותאמים אישית לצרכים של כל עסק, כולל הקמת וניהול מוקדי שירות לקוחות, פיתוח והטמעת פתרונות תקשוב, ושיפור כוח האדם והביצועים של העסק.

שימוש בשירותי מיקור חוץ מאפשר לעסקים להתמקד בליבת העסק שלהם, תוך הפחתת עלויות, שיפור איכות השירות, גמישות בניהול משאבים וגישה למומחיות וטכנולוגיה מתקדמת.

ב-HelloBirdy אנו מאמינים שהדרך הטובה ביותר להצלחה של תהליכי הקמה או שינוי נעשית באמצעות עבודה מעשית בשטח!

HelloBirdy תמנה עבורכם מנהל/ת פרוייקט מנוסה תוך ליווי צמוד מלווה את ההקמה של הפרוייקט מהיום הראשון,ומעורבת וחתומה על כל שלב ושלב . בתום הפרויקט אתם מקבלים מוקד שמאפשר לחברה לצמוח בקצב מהיר ולהגיע לפסגה!

ההתחלה תמיד מבלבלת. נשמח לקיים שיחת ייעוץ ראשונה ללא עלות בהמשך נציע, כתיבת אפיון ותכנית עבודה מפורטת. תוצר העבודה יאפשר לכם לדעת בדיוק בפני מה אתם עומדים – לוחות זמנים, תקציב וציפיות. למימוש תכנית העבודה – תוכלו להמשיך לעבוד איתנו, או לבחור כל ספק אחר, ללא כל התחייבות.

HelloBirdy בנויה להעניק שירות רק איפה שצריך – החל מאפיון בלבד, בחירת תשתיות, איתור וגיוס ע"א, הכשרות, תפעול – ועד לפרוייקט כוללני – הכל לפי הצורך שלכם.

כל מי שניסה בעבר להקים מוקד מבין שמדובר בפרויקט שעלול ליצור אינספור בעיות ותקלות מה שמייקר את כל התהליך באופן משמעותי . הבעלים או היזם עסוקים מטבע הדברים בהרבה מאוד עניינים כספים תפעול וכיוצא בזה.. הקמת מוקד טלפוני בחברה הוא נושא מהותי וככזה שמשמש ככלי להתפתחות החברה בקצב מהיר מפה החשיבות להתנהלות מקצועית ביותר. אף עסק לא מעוניין לאבד לקוחות פוטנציאלים חשוב שהמענה האנושי יהיה יציב ואיכותי .

אנו מציעים תוכניות הכשרה מותאמות אישית, המבוססות על ניתוח צרכים ומטרות העסק. ההכשרה כוללת כלים מעשיים, טכניקות ניהול מתקדמות והתמקדות בשיפור כישורים ספציפיים.

אנו מציעים מגוון רחב של פתרונות תקשוב, כולל פיתוח תוכנה מותאמת אישית, הטמעת מערכות CRM, פתרונות אוטומציה, ניתוח נתונים ועוד.

אנו מחויבים לאיכות ומעקב אחרי תהליכים ומדדים. כחלק מהתחייבות זו, אנו מבצעים בדיקות וניתוחים קבועים של ביצועים, ומספקים פידבק והדרכה רציפה לצוותים שלנו.

כן, אנו מספקים תמיכה טכנית מלאה ללקוחותינו. צוות התמיכה שלנו זמין לעזור בכל שאלה או בעיה טכנית שעלולה להתעורר.

אנחנו במרחק לחיצה קטנה

אנחנו במרחק לחיצה

שנשב על כוס קפה?